Zlatan FC

Jag vill förekomma de illasinnade rykten som sprids på www att jag skulle ha varit någon slags Barcasupporter. Detta... stämmer, och, jag har aldrig försökt dölja detta obehagliga fakta. Jag har alltid varit ärlig med att jag hejar på lag Zlatan FC och att mitt hjärta följer honom från präktighetsmeckat Barcelåna ända in i fascismens bultande Milanhelvete.

Denna bild dök plötsligt upp bland kommentarerna. Så ja, jag må ha besökt Camp Nou för att se Zlatan FC, jag må ha klätt mitt eget fotbollslag i Unicefs logga, jag är enbart människa och kommer bete mig mänskligt, och jag vet att Gud (Mourinho) förlåter den som erkänner sina synder.

Det kan vara så att jag är på denna bild, samt att jag bär Barcas bortaställ och har fått ett helt gäng kvinnor att göra detsamma.
Jag tycker fortfarande att Barcelona är ett lag med fantastiska spelare, ett lag jag på många sätt beundrar men
SLUTA VARA SÅ FRUKTANSVÄRT PRÄKTIGA
ERKÄNN
NI ÄR ETT LAG I FINANSIELL KRIS SOM ÄR DJUPT SKULDSATTA FÖR ATT KUNNA BEHÅLLA ERA FANTASTISKA SPELARE
ETT LAG SOM TVINGAS FÅ OLJEPENGAR INPUMPADE I SIG FÖR ATT NI HAR SPELARE DYRARE ÄN VAD SOM ÄR RIMLIGT, FÖR ATT NI LIKSOM ALLA KÖPELAG NI PÅSTÅR ATT NI INTE TILLHÖR LÄGGER EXTREMA SUMMOR PÅ ATT KÖPA STJÄRNOR
OM NI NU HAR VÄRLDENS BÄSTA AKADEMI KAN NI JU SPARA IN LITE PENGAR OCH INTE KÖPAKÖPAKÖPA MEN DET SKULLE NI INTE VÅGA
HUR SKULLE DET GÅ OM NI FÖRLORADE EN MATCH MOT DE ANDRA KORPLAGEN I ER LIGA
TROR NI JAG VILL HEJA PÅ REAL MADRID ELLER? JAG ÄR FAKTISKT TVUNGEN. MOURINHO OCH JAG MÅSTE BEKÄMPA PRÄKTIGHETEN IHOP
RONALDO MÅSTE TVÄTTA BORT ERA SJÄLVGODA SMIL MED SINA BITCHIGA TÅRAR

OCH JAG HAR ER VIDRIGA IPHONE-APP FÖR ATT KUNNA JAGA UPP MIG VART JAG ÄN BEFINNER MIG, DET FINNS INGET DÄR SOM HANDLAR OM FOTBOLL, DET ÄR BARA PLUTTEGULL, VÄLGÖRENHET, PRISER, GOD JUL OCH SKRYT
INGEN ÄLSKAR KLASSENS PRÄKTIGASTE KILLE I LÄNGDEN, SOM ALLTID SPRINGER LÄRARENS ÄRENDEN, FÅR ALLA RÄTT PÅ ALLA PROV OCH FÅR ALLA STIPENDIER
NI SKULLE KUNNA CHILLA LITE OCH STÅ FÖR ERA KRISER
PLUS
ZLATAN.
PLUS
"VÄRLDENS BÄSTA LAG" FÖRLORAR INTE EN CL-FINAL, BARA SÅ NI VET

PUNKT

Oookej. Måste uppenbarligen trissa upp hatet inför Barcas Champions League-möten mot Arsenal, ett lag som jag däremot aldrig skulle svika, jag är true til death angående Arsenal och det har jag bevisat genom att tatuera in Gunnersaurus i svanken. Premier League är för mig en helt annan femma. Inte ens Zlatan kan få mig att svika Arsenals barn.

 


Kommentarer
Postat av: Gooner 4-life

Den här bloggen är ju det bästa som hänt internet sen videon på en katt som spelar piano. Och! Det finns ett sätt att göra den ännu bättre (ja du hörde/läste rätt)!



Stryp inte RSS-postningen; låt hela inlägget publiceras i flödet.



I övrigt: ett varmt tack.

2011-01-21 @ 03:34:52
URL: http://marten.ekenberg.de
Postat av: fotLOL

Tack och tack för tips!

Ska försöka utföra en ostrypning ikväll.

2011-01-21 @ 08:23:01
URL: http://fotlol.se
Postat av: Anonym

lolfot

2011-01-23 @ 21:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback