Snälla smutsa inte ner min bild av Theo.

Jag avbryter härmed mitt bloggstiltje med en riktig risig post angående:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/3345931/Premier-League-star-blackmail-over-orgy-with-3-blondes.html

 

Egentligen för risigt för att skriva om så följ länken istället, MEN jag måste i alla fall varna för att allas vår 1000% helyllestjärna Theo Walcott var i Vegas i somras. DOCK tänker jag att vore det en såpass stor ENGELSK stjärna som Theo så skulle the Sun slå lite hårdare på stortrumman. Nåväl, brittisk press brukar leverera så snart kommer väl svaret.

 

Vegas. Dit själar åker för att dö.

 

Nu måste jag nog slänga ihop några lite mer fotbollsrelaterade inlägg för att städa lite efter denna meningslösa smuts. Jag har ju ändå ignorerat guldbollar brutna ben, Denni Avdic, Mourinho, Silly Season och Beckhambesvikelsen i en vecka nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback