Guldet blev till sand igen


Gulliga Rafael in till sjukan med brorsan vid sin sida, hoppas verkligen han är okej. Unitedvinst efter en 100 minuter lång match, skitdagen bara fortsatte. Manchester United är obesegrade och som Arsenalfan får jag väl glädja mig åt att vi vinner mot Ipswich just nu. På allvar älskar jag ju Lammköttscupen Carling Cup, men Arsenal har ju inte ens spelat med något lammkött utöver den vanliga truppen i år så hur ska jag kunna känna någon stolthet? Vi borde diskvalificeras.

Bendtner gjorde i alla fall mål så kanske någon tok till tränare kommer på tanken att köpa honom. Det förbättrar ju Arsenals chanser till ett ligaguld nästa år avsevärt.


Extremt tråkig bild som dök upp på Google men jag fick nöja mig med den, man kan inte ens skämta bra om honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback