GOTT NYTT ÅR, det serverades lamm igår.

Nyår kan ju vara både katastrof och helt okej, förra året undgick jag katastrofen med att nyktert sitta med två kompisar och en labrador i Karlstad och prata om livet etc. Året innan var oerhört kul men slutade naturligtvis i total katastrof. Detta året utsatte jag mig för katastrofernas möjligheter genom att intaga dryck och räka i vänners goda lag bland saker som kan gå sönder, men vann den största lyckan av alla genom att streama mig igenom de två sista perioderna av JVM mellan Sverige och Kanada. Jag smygstreamade rakt igenom skaldjur, raketer, skålningar, dansgolv och lyckorus.
Det var en så oerhört spännande match och dom små lammkronorna vann tillslut på sin sista straff. Det var så fint att se hur dom kämpade sig ut genom 2010 och in i 2011, alltmedan det dansades och skålades på Kungsholmen med fantastiska vänner och en kille som streamar JVM och dansar medans med samma lycka som mig. Tack SVT Play-appen för att ni levererade en värdig start på 2011.
Nu är det fotbollsdag på g:

 

13.40 West Bromwich - Manchester United

16.00 Liverpool - Bolton
16.00 Tottenham - Fulham
16.00 Stoke - Everton
16.00 Sunderland - Blackburn
16.00 West ham - Wolverhampton
16.00 Manchester City - Blackpool
18.30 Birmingham - Arsenal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback