Det är ingen vanlig dag

för det är nämligen en förlustens dag för Barcelona. Visst, de kunde förlora matchen med sex mål efter förra mötet mot Betis i cupen, men en förlust är ändå en förlust och ett slut på deras vinstparad. Dessutom, säga vad man vill om att dom inte behövde någon vinst, men spelar man Messi, Xavi, Pique, etc så spelar man INTE för en eventuell förlust.

Jag håller ju inte mina känslor och sympatier hemliga direkt, så en kväll med Arsenalvinst och Barcaförlust är en mycket, mycket lyckad och ovanlig kväll. Må dessa resultat åter komma i repris nästa runda i Champions League.


Kommentarer
Postat av: Anonym



Exklusivt bildmaterial från fotlols smutsiga förflutna:



http://img691.imageshack.us/img691/9195/barcav.jpg

2011-01-20 @ 10:59:22
Postat av: fotLOL

:D Jag skäms inte över mitt förflutna! Gud/Mourinho förlåter allt bara man erkänner sina synder.

2011-01-20 @ 17:44:47
URL: http://fotlol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback