Allvarligt Torres-talat

Jag har velat rädda mitt barn från Liverpools nedgång länge. Jag har velat se en bra och lycklig Torres hellre än en trött Torres i Liverpool-tröja. Hellre velat sen en bra Torres någon annanstans än att säkert så småningom mest få se en trogen maskot Torres på Liverpools bänk.

 

Jag har inte velat se Torres svika allt han sagt om att vara Liverpool trogen, men jag har inte heller velat se honom stanna och vaskas.

 

MEN

- det kändes verkligen som om saker var på väg att hända, Dalglish kom med ny energi, Suarez kom med sina kontakter med Satan och Torres har taggat till lite på sistone
- hur mycket jag än vill se honom kvar i Premier League och England så har det känts helt vidrigt att tänka på att se honom i något annat engelskt lag, att se honom gå till köpelaget Manchester Shitty eller gå till United och få hamna på bänken
- MEN FAN INGET KAN VARA VÄRRE ÄN LEGOSOLDATERNA I CHELSEA, JAG STÅR INTE UT MED ATT HAN SKA HAMNA I DEN TOTALA ONDSKAN :c :c :c OCH DESSUTOM ETT LAG I SVACKA, NEDÅTGÅENDE PGA ALLA GUBBAR
- jag inser samtidigt att han såklart aldrig skulle gått till Arsenal, knappast heller Spurs, och lämnar han sitt hjärta i Liverpool men vill stanna i England så måste han gå till ett lag som inte kräver eller jobbar med någon själ= Chelsea och man kan också bara acceptera vad som händer och ta det för vad det är. En fantastisk spelare som vill rädda sin karriär och blir en karriärsspelare/legosoldat.

 

Torres, vår fina lilla lysande änglaunge blev en trasig tonåring. Vi kan inte överge honom bara för att han hamnade på villospår. Jag är rädd att hans själ inte kommer klara att svika laget han älskat men man såg ju sedan länge: han bär på så mycket frustration som som legat och grott och blivit till hat.

 

Tur att mitt hjärta tillhör Arsenal. Där tar barnen aldrig slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback