Veckans Kranjcar

Men tjena. Jag ska bara prata lite om Kranjcar nu igen, min älskade lilla kroatiske Spursklimp och klaga lite över hans situation i Tottenham, som nu har förändrats, och därför också ta chansen att hylla honom.

 

Spurs har drabbats av skadeproblem och plötsligt får Kranjcar lämna bänken och ta plats i startelvan och han gör det så jävla strålande och starkt. Han har inte fått starta på år och dar och han har inte heller fått lämna laget för att gå någonstans där han faktiskt får spela. Samtidigt har Niko imponerat i Kroatiens alla landslagsmatcher under tiden han fått sitta bänkad i Spurs, men formstyrkan har inte spelat någon roll. Stackarn måste fått träsmak i baken efter alla matcher han fått sitta.

 

 

Men. Som sagt. Nu är han tillfälligt tillbaka i startelvan och vad har då hänt? Jo de två matcherna han fått starta har han gjort Spurs fina segermål båda gångerna och räddat dom till vinst. Herregud Redknapp, du kan inte skicka tillbaka honom till bänken igen. Visst ni har ett överflöd av talang men låt honom då gå någonstans och ta in nåt halvskräp eller spelare som gärna gör sig på inhopp typ Crouch fast han spelar däroppe då, istället för att fängsla spelarevid bänken som borde få starta.

 

I alla fall, imorgon möter Spurs Milan i Champions League. Jag hejar som vanligt på Zlatan, och jag hejar samtidigt lite på Spurs som jag önskar all lycka nu när dom lyckat traggla sig in i CL för att nu imponera stort där. Det får gå hur som helst, bara Kranjcar spelar så är jag mer än nöjd. ÅH! FANTASTISKA MATCH ATT LÄNGTA EFTER!!!!!

 

 

 

Som jag ser det är Nikos enda riktiga brist att han är ful.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback