Fredagsmys

Så sitter man ändå här i ensamhet och plågar sig vid Viasat Hockey i en lägenhet som luktar kåldolme och havreflarn. Foppas comeback i NHL. Ni undrar hur mycket jag bryr mig om Foppa? Jaha då ska ni få veta. Ingenting. Jag har dock sysselsatt mig med att träna på att profylaxandas (nej jag är inte på smällen) den här fredagkvällen så plötsligt kändes Foppareprisen extremt spännande, plus, kanalen finns ju där och peppen väser på Facebookfeeden.

 

I mitt hemland är det hockeyn som härskar, jag gick på hockeyhögstadie, jag firade SM-guld fler gånger än ni firade matchvinster med era skitlag, etc osv +. Men, NHL, det har jag aldrig brytt mig en sekund om. Nu är det ändå dags.

 

 

Måste ändå säga att sändningen redan bjudit på mycket nöje. Foppa presterade så det räckte för mig när han vädjade till tittare och fans: "please dont be mad at me if i play not good". Lol. Respekt. Jag tar tillbaka det jag skrev tidigare. Foppa är Gud. Vi får se hur mycket han orkar...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback