Ett hatbefriat inlägg

Nu är det bara minuter kvar till matcherna och det har varit mycket hat här på sistone, jag ber om ursäkt till alla Chelseafans men alltså man måste ju ta chansen när den serveras såhär. Nåväl, för mycket hat. Jag tänkte därför älska lite bland alla startelvor ikväll, personer som jag trots mitt gnäll önskar allt gott och börjar med:

 



LYON/GOURCUFF. Hur ska Ronaldo, Ramos och Casillas kunna koncentrera sig när de har det här snygga som ränner runt på plan? VARNING.

 

 

REAL MADRID/ADEBAYOR jag fan älskar dig.

 

 

FCK/SANTIN Du lyckas inte så bra men jag uppmuntrar ditt Torreska pretty boy/Partille Jonny-försök. I övrigt: HEJA ALLA SKÖNA SVENNAR!

 

 

CHELSEA/TORRES. Jag säger som min präst: Torres glöm aldrig detta. Du är älskad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback