När vi ändå är inne på Barcelona, verkar mysigt att spela där!

 

Man kan inte säga annat än att om man trivs i Barcelona så trivs man riktigt jäkla bra. Henry och Bojans bromance i Barca är en fantastisk love story. Jag gillar dom båda så man förstår ju hur det hela kunde uppstå. Alltid skönt att plocka fram dessa moments när hjärtat är fruset och man tröttnat på bilder av gulliga kattungar.

 


 

Det finns oändligt med bilder på Bojan och Henry men ni får njuta av enbart dessa, jag har inte hela dagen på mig.

 

 

Här verkar det dock vara trubbel i äktenskapet :c Hoppas dom löste det. Nu ska jag fortsätta titta på två grisiga popkillar som drar bollar med nummer på, dragningen till FA-cupen. Hur fan överlevde Noel Gallagher millenieskiftet?
Snyggt att dra Man U mot Liverpool dock.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Alltså jag visste ej. Men nu är mitt hjärta fullt av sång.

2010-11-29 @ 18:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback