En vaskad och otillåtet vacker man

 

Gourcuff och Chamakh

 

När Wenger välkomnade Chamakh till Arsenal hoppades många att han månne skulle få 2 till priset av 1 Bordeauxspelare. Nu var förvisso Chamakh gratis men hade dom inte kunnat pröjsa en liten slant för att få GOURCUFF också? Gourcuff var länge en oerhört lovande och kreativ spelare i Bordeaux som tog dom till ligaguld, och han var dessutom Chamakhs bästis i det franska laget. I somras ryktades det ihärdigt om att han också var påväg till London. Så blev det inte. :c :c :c Chamakh struttar runt, ensam och förvånad i det engelska gräset.

 

Under VM chockade Yoann Gourcuff en hel värld med sitt ansikte, skriken skallade på fejsbokfeeden, den här mannen är snyggare än vad vi klarar av! Jag led med mina plågade vänner som helt oförberett hade råkat se Frankrike spela, och inte bara för att dom spelade så dåligt utan främst för att inget i hela världen mentalt kan förbereda en på ett liknande utseende. Gourcuff. Gourcuff. Jag var däremot redo och hade längtat, och närde en dröm att få se honom vecka efter vecka i Arsenal.

 

 

Niva skriver i sin blogg att Gourcuff riskerar att nu bli en vaskad talang. Jag tror han behöver miljöombyte och Wengers faderliga tass.

 

Allt jag kan om att blogga har jag lärt mig av Kissie, Dessie och Paow, bland annat: ha mycket bilder, gör minst tre inlägg per dag och PUBLICERA LISTOR. Därför tänkte jag göra min första lista:



TOPP FEM ANLEDNINGAR ATT WENGER INTE KÖPT GOURCUFF TILL DET FRANSKA LAGET ARSENAL

 

  1. Han är för snygg, Wenger kommer inte kunna fokusera och Gourcuff får dessutom ofta rött kort pga för jävla snygg.
  2. Han är för gammal. Född 1986 skulle han höja Arsenals snittålder med fem år.
  3. Chamakh och Gourcuff ligger i skilsmässa?
  4. Han är för dyr för snålgubben MEN SÄLJ GLASKROPPEN VAN PERSIE OCH BENDTNERHELVETET DÅ!!!!!
  5. Han har blivit för dålig och är bortom räddning.

 

 

Gourcuff får ta emot rött kort för olaga snygghet under VM tvålaxtie.


Nu till det jag är allra bäst på. Nussparad mellan Chamakh och Gourcuff.

 

 


 

 

Om dom komplementerar varandra lika bra i spelet som i nusset så kan jag sticka åt Wenger några dolares att rädda Gourcuffs vaskade talanger med.

 


Kommentarer
Postat av: Mags

SHIT VA SNYGGA

2010-12-05 @ 17:49:28
URL: http://nojesguiden.se/margret

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback