:O

Herregud. Tottenhams mål, självmålet, måste vara värsta målvaktsmissen i historien. Jag dör. Stackars Wisgerhof. Ska man behöva se sånt i CL?

 

______________

 

Åh gud. Missade skälet till straffen för Twente, men såg straffARNA. Den första satt i målet men var tvunget att slås om eftersom det var massor av spelare i straffområdet. En likadan straff till och den satt även den. 1-1 och Twente fortsätter pressa. Bra sopcaststream.

 

Och Kranjcar är skitsnygg.

På Köpenhamnsfronten intet nytt.

 

_______________

 

OCH SÅ MÅL!!!!!!!!!!!!!!!!! MÅL FÖR SVENNEDANSKARNA! Ps Santin på bänken, världens svennigaste brasse?

 

_______________

 

JA! Gulle-Defoe fick sätta den också. 1-2, Spurs i ledning. Ser hellre att Inter vinner gruppen iofs. Fan, nog kört, Inter ligger under med två mål nu. Hoppas, hoppas Shakhtar inte tar något poäng imorgon.

 

_______________


STRAFF!!!!!!!!!!!

ÅHHHHHHHHH. Spänning i Pölseland.

Grönkjaer..................................................... SÄTTER DEN! 2-0!

 

_______________

 

VILKEN JÄVLA NICK!!?! 2-2 Twente - Spurs. Krävs fortfarande mycket för att Tottenham inte ska vinna gruppen. Fantastiskt detta, deras första CL-resa slutar som minst gruppvinnare.

 

_______________


!!?!!??!?!??!?!? 2-3 etc- DET HÄNDER SÅ SJUKT MKT I MATCHERNA JAG KOLLAR PÅ, och eftersom vissa lämnat mig att ensam skåda fotboll kan jag ej utstå detta allena utan måtte dela med mig i blogg. Men nu. Nu är det för mkt för mig. Adjö, nu sjunker jag in i tv och stream. På återbloggande om en timme.

 

_______________


Helt slut. Rolig fotbollskväll. The end. Ses imorgon, då gäller det!!!!!!!! MÅ GUD SKÄNKA OSS EN 1:A PLATS I GRUPPEN. Eller vill ni ha ut Arsenal så fort som möjligt så dom kan fokusera på en PL-vinst?

 

 


Kommentarer
Postat av: Rikard

Sander Boschker, he's a yiddo!

2010-12-07 @ 21:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback