Nasris mål igår. Vilket är snyggast?

 

Nu har jag på flera personers inrådan studerat målen mot Fulham igen, och visst, jag håller med om att det andra målet är snyggare. Det är overkligt. Målen finns att skåda några inlägg nedanför.

 

För att knyta ihop säcken och spika fakta: att andra målet är ännu sjukare än det fantastiska första, så gjorde jag det nödvändiga precis:

 

 

 

 

På måndag om en dryg vecka spelar Arsenal mot United! Senaste gången som det slutade i vinst för Arsenal gjorde Nasri också två mål. Repris om en vecka?

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: jakob

Ja andra är heelt sjukt snyggt, very zidane-esque, får gåshud av det gamla unitedklippet också!!!

2010-12-05 @ 14:26:14
Postat av: Saldert

Ja, jag tror vi har chansen mot United, men då får nog Song skärpa sig. Han var tyvärr riktigt dålig igår. Jag ska försöka leta upp någon statistik....

2010-12-05 @ 14:28:57
Postat av: Saldert

Ok...Kollade upp lite. Song slog 47 passningar. 34 gick fram och 13 gick till en äcklig, rappande amerikan.

2010-12-05 @ 14:40:41
Postat av: Saldert

Jack slog t.e.x 46 totalt. 39 gick fram och 7 gick till äcklet. Mycket bättre.

2010-12-05 @ 14:43:33
Postat av: Jakob

Ja fyfan vad Song var sömnig igår, lever med min saknad för Mathieu Flamini dagligen.

2010-12-05 @ 14:43:38
Postat av: fotLOL

Undrar varför Song har tappat flytet och fokus, han har ju varit helt magisk under säsongen.

2010-12-05 @ 14:54:11
URL: http://fotlol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback