Helgens fotlol!

 

Okej jag vet, det spelas fler matcher, men dessa orrar jag bry mig om. Tyvärr jobbar jag till kl 16.00 i helgen men jag kommer ta mig hem till teven från Gamla Stan snabbare än Walcott löper på ett anfall.
Det kommer dessutom finnas extremt mycket tid för bloggande under arbetsdagen eftersom det knappast är stressvarning i butiken.

 

LÖRDAG:

 

Premier League:
16.00
Arsenal FC - Fulham FC!
Chelsea FC - Everton FC
Birmingham City - Tottenham Hotspur
Blackburn Rovers - Wolverhampton Wanderers
Wigan Athletic - Stoke City
Manchester City - Bolton Wanderers
Blackpool FC - Manchester United

 

Övrigt:
20.00
Osasuna - FC Barcelona
20.40
AC Zlatan - Brescia Calcio
22.00
Real Madrid - Valencia

 

SÖNDAG:


Premier League:
14.30
West Bromwich Albion - Newcastle United
17.00
Sunderland - West Ham United


 

Vad tror ni om resultaten i helgen? Jag ska tänka lite och återkommer angående de matcher jag känner engagemang kring när denna arbetsdag tar slut kl 22.00 ikväll. (Har många konstiga jobb just nu för att kunna hantera högen med fakturor. Detta kommer snart inte vara ett problem eftersom bloggen kommer håva in tusen och åter tusen i veckan.)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback