Ett första försök att skriva om Barca-Arsenal

Okej jag kommer nog behöva skriva om matchen så fort jag klarar det. Men lite kort:
- Jag tror lätt RvP hörde pipan, han är en tönt (jävligt duktig men en glastönt)
- Han borde inte fått kort för det
- Domaren var fruktansvärt dålig överlag, inte bara mot Arsenal
- Jag känner mig tom nu, men som jag hatade Barca bortom alla gränser igår, eller egentligen mest Dani Alves, Messi och 95% av fansen
- Bendtners gonna Bendt
- Med Theo hade vi vunnit lol. Utan är det såklart helt orimligt att Arsenal skulle kunnat ta sig vidare, trots detta var de ändå nära att göra det orimliga.
På återbloggande. Jag kan aldrig mer se Barca spela någonstans där några av deras svenska självgoda plastfans är närvarande. Dom verkar tro att det är dom själva som presterar något varje gång Messi gör något sinnessjukt bra, det handlar inte om kärleken till laget och spelet, det handlar om kärleken till att få vinna hela tiden. Detta gäller inte alla fans NATURLIGTVIS, men fan majoriteten. Sjukdomen som alltid drabbar världens bästa lag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Dom verkar tro att det är dom själva som presterar något varje gång Messi gör något sinnessjukt bra, det handlar inte om kärleken till laget och spelet, det handlar om kärleken till att få vinna hela tiden."



Där fick jag verkligen ord på varför jag inte tål självgoda Barcafans. Tack för den!

2011-03-09 @ 21:23:52
Postat av: Anonym

http://fotlol.blogg.se/2011/march/gnallspik-united.html

2011-03-10 @ 13:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback