Arsenal vs. Leyton Orient 5-0

Kan ju inte gå in på alla detaljer så jag prioriterar lite, men det var upponervända matchen.

 

 

Några mål:
.

 

 

Bendtner gjorde hattrick!??! Denna man är obegriplig för den mänskliga hjärnan. Så många fel kan ju tydligen bli rätt.

 

 

Clichy gjorde mål.

 

 

Chamakh hoppa igång igen och gjorde mål.

 

 

Almunia höll nollan. Kanske det mest obegripliga av allt.

 

 

3 lamkött födda på 90-talet på plan.
Inatt gråter inte Jack, men jag oroar mig ännu för Koscielny.

Kommentarer
Postat av: Mårten

Kan Ignasi Miquel redan nu vara Arsenals snyggaste spelare någonsin?

2011-03-03 @ 03:52:48
URL: http://marten.ekenberg.de
Postat av: Saldert

BENDTNER. PUNKT.

2011-03-03 @ 10:13:57
Postat av: fotLOL

Mårten, mycket intressant observation. Jag tror du kan ha rätt, även om mitt hjärta och min vagina alltid kommer att tillhöra Theo.

2011-03-03 @ 21:45:27
URL: http://fotlol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback