DREAMS CAN COME TRUE

Nu ska jag dra ur min gnällspik och fokusera på något ytterst soft, nämligen att...

ADEBAYOR ÄR KLAR FÖR REAL MADRID!

Jag skrev ett ganska långt inlägg om galningen MADebayor och Mourinhos suktande öga i början av december och nu är det alltså klart. I inlägget påminner jag också om skälen till att han blev så oerhört hatad i Arsenal, om hur han stämplade van Persie i ansiktet och hånade Arsenalpubliken etc. LÄS INLÄGGET HÄR! MÅNGA ROLIGA FILMER!

 

Adebayor som kommer på lån till Real från Manchester City har ofta beskyllts, av förklarliga skäl, för att vara en riktig girigpelle men har enligt Guardian avstått en del av sin lön för att få flytta till flamencons livmoder. Å andra sidan hade han väl inte så mycket till alternativ då han sällan får nudda gräset i England numera.

Det här kan verkligen gå hur som helst eftersom både togolesen och Mourinho är helt bananas och ÅHHHH!!!! Vad jag ser fram emot det här! Snälla Mourinho, få fart i Adebayoren igen, José och Real Madrid kanske kan bygga upp en formstark spelare av Whydidwebuyor igen med hjälp av disciplin och en ny miljö. Nu får Benzema lite avlastning medan Higuain är borta, och ni måste bara längta efter detta: Ronaldo + Adebayor=!???? Eller så får han värma bänken i ett nytt land bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback