Twitterskadan man måste låta sig drabbas av

Twitter har som jag tidigare nämnt (eller glömt nämna?) förstört min bild av spelarna lite eftersom man kommer dom lite för nära. Det finns dock så många skäl till att älska Arsenal och här är i alla fall ett som Twitter hjälpt mig bevisa, dom älskar att nussa med djur:

Jack Wilshere ba tja jag är född 1992 och spelar ordinarie i ett av världens bästa fotbollslag, har en helt vanlig soffa och lägger upp normala bilder på Twitter där jag är typ naken. ALLTSÅ JAG UPPMUNTRAR DETTA BETEENDE NÅGOT OERHÖRT. Ett annat av hans nöjen är att spexa med de andra spelarna, framför allt andremålvakten i Arsenal Wojciech Szczesny (född -90) som han gärna fotar sovandes och sen visar upp för 122 342 stycken followers.

 

Henri Lansbury är född -90 och kanske Englands mest pantade grabbiga kille, använder Twitter till att med manisk frekvens försöka ragga upp kända brudar såsom Rihanna, beter sig allmänt desperat och skriver saker på random WT-språk så som "kickin off in my crib push up ya black flag bang bang !!!!".

Cesc Fabregas sen, Arsenals kapten och stora stjärna, född -87 så han är too old, alltså vad är det här för tuss? Uppdaterar sin Twitter på minst tre språk varje gång, engelska, spanska och hittepåspråket katalanska. Har Unicef intatuerat på bröstet. Här är det matlagning med farmor, besöka sjuka barn, spela tv-spel och diverse mer mammaspojkebilder.
För att se mer av Arsenalspelarna på Twitter och därigenom få veta ALLDELES för mycket om dom för att bibehålla respekten man kände för dom innan, kolla detta flöde:
http://twitter.com/#!/list/fotLOL/arsenalspelare
P.S Om det inte framgick tillräckligt tydligt så ville jag också ta chansen att påpeka hur unga mina Arsenalska barn är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback