RÖR INTE MIN FOTBOLLSSPELARE

Ledsen :c. Matchen mellan Sevilla och Real är precis över och någon i publiken kastade ett unidentified flying object på Casillas som blev liggande på marken och tog sig om huvudet en stund. Det är helt vidrigt, han verkar okej men ska ni kasta något så gör det då på en ful spelare.

Åh, skönt jag kunde skoja så jag är troligtvis inte traumatiserad, men ska jag vara 1000% allvarlig så blir jag väldigt, väldigt ledsen. Sånt här ska inte få finnas och hända. Casillas är dessutom en av mina (många) älsklingar och som målvakt är man så utsatt här i livet ändå. Jag är emot dödsstraffet, men här ser jag ändå ett tillfälle då det borde tillämpas.

 

Fotbollsspelare tillför så mycket till våra liv, visst, absolut mycket sorg, frustration och besvikelse bland all njutning, men I LIVET SKA MAN KÄNNA EN SYMFONI AV KÄNSLOR, OCH NI, MINA ÄLSKADE FOTBOLLSSPELARE GER MIG DET. NÄR ALLT ÄR FÖRJÄVLIGT FINNS NI DÄR OCH SPELAR BORT MINA TANKAR TILL EN ANNAN VÄRLD, OCH NÄR ALLT ÄR FANTASTISKT I LIVET KOMMER NI OCH FÖRSTÖR ALLT MED... vänta nu. Detta tal tog sig lite fel riktning. P.S Nu gjorde Torres mål. D.S P.S 2 Okej inte exakt Torres men nästan. D.S 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback