Adebayjagdör

Åh herregud. Jag missade en halvtimma av Real Madrid - Sevilla i spanska cupen och missade alltså Adebayor :c och missade Adebayors mål framför allt. Trodde matchen slutade 1-0 för det stod det när jag lyckades streama en minut på iPhonen på vägen hem och SEN KOMMER MAN HEM OCH SER ATT ADEBAJSAN HAR MÅLAT MÅL!!! Så bittert att jag lämnade Läckerbiten innan matchen var över. Jag älskar denne hatvärde man som ni vet och månne har Mourinho satt fart i benen igen på den togolesiska galningen.

 


 

Tidigare idag tänkte jag lägga upp ett inlägg om hur man kan försöka uthärda la Liga nu när spanska ligan helt urlakats på någon slags spänning i och med Reals senaste förlust och Barcelonas övertag, men insåg att det var ett extremt fattigt inlägg som i princip handlade om att börja heja på ett spanskt korplag i bottenstriden istället. Nu har vi Barca och Real i final i spanska cupen, som väntat, en cup som i princip bara är en koncentrerad variant av la Liga nu dvs Barcelona mot Real. Nåväl, det är ju det här hatmötet vi vill se och här som Real kan ta hem en pokal åtminstone.

 

 

Den sjuttonde april möts lagen i el Clásico i Madrid, och tre dagar senare är det dags för cupfinalen i Valencia. Nu kan Spanien få somna in tills april med andra ord, men jag kommer ju rimligtvis inte kunna låta bli Adebayor, Ronaldo och Mourinho tills dess. Jag älskar tokstollar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback