Stämningskavalkad efter Real och Spurs 180 minuter

Tottenham som imponerat i Champions fick möta Real i kvarten, med andra ord har gräset fyllts av olika mina älsklingar. Framför allt var det extremt skönt att åtminstone något av de lagen jag fortfarande höll på i CL garanterat skulle vidare.

 

Det började katastrofalt för Crouch som snabbt blev utvisad efter två gula i Madrid. Idiotiskt.
♥Adebayor♥ blir hjälte i Madrid.

 

 

 

Resultatet blev 4-0 till Real.
Sen...

 

I London, Spurs - Real tidigare ikväll, blev det lite sån här stämning:

 

 

 

 

Gomes, helt klart en stilförebild, men inte så stabil i målet jämt.

 

 

Nu blir det el Clasico i Champions League-semin, och United möter Schalke som tagit sig ända dit! Fan vad kul det ska bli. Må Gud höra min bön och skicka Real och Mourinho till finalen och vinst. Samtidigt, vore härligt att få bucklan till England och jag kan ge United det eftersom det innebär att den inte hamnar i Barcelona. Den mest troliga finalen är ju trots allt: United - Barca på Wembley. Jag ser dock en ny superkraft i Ronaldos nya frisyr. Den kan ta dom ända fram.

Kommentarer
Postat av: Andersson

Hej!

Jag skulle vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete, vänligen hör av dig via mail om intresset finns.



Med Vänliga Hälsningar,

2011-04-14 @ 11:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback