VILKET LAG LEDER PREMIER LEAGUE?????

 

Chelsea spelade oavgjort mot Everton (LOLOLOLOLOL), Chelsea har spelat fyra matcher i rad i PL utan vinst nu. Eftersom Uniteds match var uppskjuten betyder det att ARSENAL PGA VINST PGA SAMIR NASRI NUSSRI DENNA GÅVA TILL FOTBOLLSLOVERN GÅR UPP TILL SERIELEDNING.

 

Hans första mål var absurt vackert. Jag kommer sitta och tråla youtube och tvgolo och liknande efter klipp tills det kommer upp. Segermålet var även det jävligt hett. Finterna och självförtroendet, han dansar fram på ett overkligt sätt.

 

 

Nasri. Du är bäst i hela jävla Premier League och jag älskar dig.
Hoppas Gallas ögon fräter när han ser dina mål.
Till tråkigheterna:
Försvaret fortsätter suga, köp in några brötiga jättar av Vidictyp och sluta tro att Piff och Puff ska kunna hålla tätt framför Fabianski.

 

 

UPPDATERING: rutube har lagge opp målen. NJUT.
UPPDATERING 2: här finns en bra sammanfattning på film genom aftonbladet och viasat:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/england/article8227213.ab

 

 


Kommentarer
Postat av: Saldert

Jag har kollat på målen hundra ggr nu, men jag tror faktiskt att jag tycker det andra är snyggast.

2010-12-05 @ 13:08:50
Postat av: fotLOL

Mm det är fler som tycker det andra målet. Jag ska kolla hundra gånger, sen känna efter en gång till. På tal om två Nasrimål att välja på, om en dryg vecka är det United borta! Repris på detta? http://www.youtube.com/watch?v=LK1Aj-USB4Y

2010-12-05 @ 13:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback