You've got Leo, we've got Theo

Nussig och snabb vs. fotbollsvätte kemiskt framställd i Barcas laboratorium.
Dags för det första av de två årliga CL-mötena för Arsenal och Barca. Jag har ju ett extremt (dåligt) selektivt minne och jag minns SÅ väl hur Walcott kom in och gjorde mål eftersom det alltid känns som om hans mål är lite på mitt ansvar, och jag minns vagt Fabregas straff och jag minns även hur Zlatan gjorde sina två mål och jag blev lite, lite för vagt glad så det märktes lite, lite för mycket och skapade dålig stämning i det Arsenalska sällskapet. 2-2, ett helt okej resultat mot "världens bästa lag" eller vad säger ni? Men... det var ju en match till. Jag minns inte ens vart jag såg den, jag minns inte med vilka (upplys mig gärna). BENDTNER tog ledningen i matchen, men sen, den ettriga lilla argentiska grästuvan tossade loss och gjorde FYRA mål på mina älsklingar. Jag vill dock påminna om vilka som spelade för Arsenal:
-Almunia i mål
Nej jag kände själv att det räckte där. Det blir bara värre i form av tex Silvestre, men låt oss släppa det förflutna. Arsenal har ett mycket mycket bättre lag nu, men Barca är förvisso också snäppet bättre än förra året. Låt oss fokusera på att de tappade två poäng i förra la Liga-matchen.

 

 

Nåväl.
Må rättvisa skipas ikväll! Dvs mitt lag vinner. Nu ska jag gå och försöka jobba. Ser jag en enda unge med Messitröja ska jag... dra in mellis och låta den städa i kuddrummet. NU JÄVLAR!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback