Familjen Walcott, it cannot be unseen.

En av mina absoluta favoritspelare är Theo Walcott i Arsenal som jag stått vid genom vått och torrt, och killen har ju inte direkt lidit brist på kritik, nej den har kommit i tsunamis över stackaren även om kritiken lugnat sig på sistone.

Första gången jag såg honom spela i en Carling Cup-match sprang dock hans snabba små ben rakt in i mitt hjärta.

 

Tyvärr har jag plogat Internet på information om Theo vilket resulterat i en hel del lidande, såsom klipp på honom och hans flickvän Melanie Slade från engelska tv-shower, men inget chockade mig så som bilden på hans kusin Jacob Walcott, spelare i Reading och Englands under-17-lag.

 

VARNING FÖR STARKA BILDER!

 

 

På något sätt har Jacob transformerat Theos fantastiskt gulliga ansikte i mitt medvetande.

Nåväl. Det stannar inte där.
Theo har även en syster, Hollie Walcott, som är vegan och bodybuilder(!!!!!!!!)!

 

 

Fantastisk släkt ändå, min blivande svärfamilj.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback