Grattis United,

nu tog ni nog hem pokalen. Och jag fick vad jag förväntade mig= en kväll av besvikelser.

 

Arsenal spelade överlägset och det var stolpe hitan och ditan och allmänt oturlig jävla orättvisa. Resultatet: 0-0 och en utvisning på Sagna i slutminuterna som troligtvis är borta tre matcher. Hej då. Det var kul att få lukta på chansen, nu är det kört. Grattis City som ska vara riktigt nöjda med en poäng, och grattis United pga:

 

... City tog bara en poäng

... Arsenal tog bara en poäng
... Tottenham förlorade
... Chelsea förlorade
= United skakar av sig hela gänget som jagar dom.

 

Efter två perioder står det 1-1 mellan Svea och Amerikatt i barn-is, nu ska jag gå och städa eller något, jag är ledsen :c Säg något snällt och gör mig glad. :c :c :c

Jag måste hitta glädjen igen.

 


Kommentarer
Postat av: Rikard

Gjorde mig lite lite muntrare:

http://www.youtube.com/watch?v=9qvqeKVeqM4&feature=player_embedded

2011-01-06 @ 10:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback