Nya möjligheter

 

Newcastles ytterst vidriga forward Andy Carroll blev nyligen dömd att flytta hem till sin kapten Kevin Nolan efter att ha misshandlat sin exflickvän.

 

Detta var alltså straffet. Flytta hem till sin lagkapten.
Andas.

 

Okej nu tar vi och lägger det otroligt hemska åt sidan och tänker konstruktivt. Kan jag bli dömd att flytta hem till en lagkapten? Fabregas? Casillas? Plötsligt, så mycket möjligheter. Livet är fyllt av möjligheter.
Sen slog det mig. Kan någon i mitt lag flytta hem till mig om våldsbrott begås? Jag är ju kapten.
Tankarna snurrar men visst var det ändå härligt när Carroll gjorde mål på Chelsea igår och för några sekunder var han älskad av hela världen, förutom Chelsea själva. Låt oss nu återgå till att hata Andy Carroll.

Kommentarer
Postat av: ????

Hej! Har hört att du som skriver den här bloggen är tjej OCH att du är naken när du skriver inlägg?! Stämmer detta??? Och hur påverkar det isåfall bloggen???? Vänliga hälsningar.

2010-11-29 @ 16:07:10
Postat av: Daniel

Andy Carroll är vidrig i ordets sanna bemärkelse. Det är beklämmande på alla sätt och vis att han får fortsätta spela fotboll utan någon större reprimand. Men jag blir ännu mer beklämd och mållös inför ovanstående inlägg. Vad är det för liten jävla människa som har lyckats plita ner det där stenåldersargumentet. Du väljer dessutom att vara anonym?? Stackars sate.



Jag bugar och bockar inför en fantastisk blogg

2010-11-30 @ 15:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback