Varning för words with friends

Avnjuter de sista skälvande minuterna av Birmingham - Man United med hoppet levande att JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA de blå ska pilla in den. Åh herre GUUUUUD där skedde det! Det har, (alldeles troligtvis), varit en oerhört spännande match med perioder av press från båda sidor. Det är vad jag sett när jag lyckats hålla fokus i alla fall. Före halvtid så hängde ett Birminghammål i luften men det blev United som satte det första målet. Tyvärr har en stor del av matchens hetta svalkats av att jag TYVÄRR laddade ner words with friends, ett slags scrabble, vilket jag inte på något sätt kunde hantera utan att maniskt sitta med 15 spel samtidigt. Jag måste definitivt radera denna distraktion men det var kul så länge det varade. I alla fall, jag lyckades återgå till matchen som blev en riktig rysare.
Varning

 

Nåväl, TACK BIRMINGHAM FÖR ATT NI JÄMNADE UT TABELLEN ♥ VAD NI KÄMPADE OCH SLET!

Tack Sebastian


 

Nu ligger United först, på samma poäng som City och med Arsenal 3 poäng bakom. City har spelat två matcher mer, men United ligger alltså bara tre poäng före Arsenal med lika många matcher spelade.

Spänningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback