SÄLJ GLASDIVAN CESC NU, SNÄLLA

 

Okej nu har gränsen verkligen gått, man ska enligt säkra källan Aftonbladet dra ut Fabregas visdomständer för att lösa hans skadeproblem. Oavsett om det stämmer eller ej orkar jag inte läsa ett ord till om Fab längre.

 

Sälj Cesc till Pep till någon sjukt överdriven hittepåsumma för pengar Barcaidioterna inte har så får vi vara ifred från det katalanska tjatet, vi har Nasri redan och vi behöver extra dolares att köpa ordentliga backar för.

 

Sälj Bendtner, jag står inte ut med hans irriterande uppsyn ens på läktaren (lol, han får knappt ens hamna på bänken numera). Sälj gnällspiken van Persie, han gråter lika mycket som Ronaldo och kan inte nudda gräs utan att gå sönder.

 

SÄLJ. SÄLJ BARA. Och köp snygga spelare och stabbiga backar som inte är några pryda fransoser i tonåren.

 

Så. Nu kan jag koncentrera mig på det viktiga, VINST IKVÄLL FÖR ARSENAL OCH EN FORTSÄTTNING I CHAMPIONS LEAGUE.

 

Sladjan håller med som vanligt

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback