Ronaldo kvar i toppen av skytteligan

 

Real hade ingen enkel väg till vinsten ikväll men Ronaldo satte tillslut två mål mot Valencia och knep tillbaka skytteliggatoppen från Barcelonas egna lilla gremlin Messi som hann ligga före i en hel timme efter vinsten mot Osasuna.


GLÖM DET MESSI.
Du är inte kvinna nog att ta Ronaldos tron.

 

 

Jag vet inte hur sjutton det gick till, men det verkar som om jag blivit dig trogen i mina sympatier Ronaldo. Det känns fel, sjukligt och spännande. Kan klamydia smitta via fotbollsstream?

 

 


Kommentarer
Postat av: Dannehehe

Jag tror det är en sann madridista som börjat växa inom dig, även om du inte erkänt det för dig själv riktigt än. Jag gillar det iaf.

2010-12-05 @ 00:34:55
Postat av: fotLOL

Mig skrämmer det! Vi får se vart det bär vägen, det bär längre och längre bort från Barca i alla fall.

2010-12-05 @ 00:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback