Missade Carling Lammkött Cup :c

 

 

=  

 

Jag är lite deppig över att ha missat Carling Cup idag, aka Lammkött Cup. Gillar att så många unga spelare testas och det är kul att se vad lagen har för nyutexaminerade från plantskolorna. Arsenal har dock bestämt sig för att ta hem åtminstone en titel denna säsong och safeade rätt mycket i startelvan. Det skulle dock ha varit gött att ha sett matchen för att se hur Szczesny såg ut i mål och Eastmond och Emmanuel-Thomas spelade i alla fall.

 

Fan vad kallt det måste vara att spela i England nu. Det är inte okej. Minns bilder på ett snötäckt Emirates från förra året, det såg helt vidrigt ut. Jag fattar inte hur Premier League kan pågå under vintern. Nollgradigt, rått och iskallt. Eboué spelade i vita tights och fick naturligtvis skit för det i matchreferaten. Kom igen, killen är från Elfenbensnussen. Engelsk vinter måste vara helvetet på jorden.

Nåväl, Arsenal slog i alla fall Wigan med 2-0, så nästa år blir det semifinal!

 

United förlorade med 4-0 mot West Ham. Visst, det var troligtvis ett b-lag, men efter att Berbatov gjorde fem mål för United i helgen (så gränslöst sjukt presterat men jag gillar gubben så det gladde mig lite ändå) så behövde balansen återställas lite.

 

 

Berbatov som lamm.

 

Nu ska jag sluta sörja att jag jobbade sönder mig i verkstan och glömde att det var match att försöka streama. Det kommer fler Lammköttsmatcher i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback