Finner ej ord. Jodå

Chock blev det! Som tur var inte 10-0 utan 8-0 eftersom jag efter 70 minuter med ångest insåg hur mycket pengar jag hade kunnat vinna om jag hade tippat på matchen. Min enda chans att bli rik i livet.

Hat trick av både Benzema och Ronaldo. Mål av Özil. Mål av ett 18-årigt lamm. Fantastisk Di Maria. Benzema gav bort ett mål till Ronaldo, en hint till medierna om att stämningen kanske visst är bra mellan Ronaldo och övriga laget?
Jag är ju allmänt irriterad på ojämnheten i la Liga samtidigt som jag gillar spanska landslaget så. Zlatan tog min kärlek till Barca men tog tydligen med sig den sen när han gick för jag känner mig oerhört lockad av den vita makten.

 

Lacka inte ur över en känslosam kvinnas utforskarlusta nu. Jag tänker gilla runt tills känslorna landat till ro någonstans. Och jo, det är visst relevant att Real Madrid är ett extraordinärt snyggt lag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback